13:04 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

به پرداخت ملت

۶ شرکت با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۴۰۰ تا ۴۱ درصدی به مجمع می روند
نماد برتر- ۶ شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه ۴۰۰، ۱۵۰، ۱۰۷، ۶۷، ۵۸ و ۴۱ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
سود ۱۴۵۳ ریالی سهامداران "پرداخت " اول آبان پرداخت می‌شود
نماد برتر- سود سهام ۱۴۵۳ ریالی برای سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت به پرداخت ملت در اول آبان ماه پرداخت می شود.
پایانه های فروشگاهی بانک گردشگری به سوییچ به پرداخت ملت متصل شد
نماد برتر- انعقاد قرارداد شرکت به‌ پرداخت ملت با بانک گردشگری منجر به اتصال پایانه‌های فروشگاهی این بانک به سوییچ پرداخت شد.
توقف موقت "شاوان" و ۵ نماد دیگر / چهار شرکت به تابلو معاملات بازگشتند
نماد برتر-با توقف موقت داد و ستد سهام پالایشگاه لاوان و سه شرکت ، چهار سهم دیگر به تابلو معاملات بازگشتند و نماد دو شرکت بورسی هم در پایان معاملات برای برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده بسته می شود.
به پرداخت ملت با یک بانک دیگر هم قرارداد بست
نماد برتر- شرکت به پرداخت ملت از انعقاد قرارداد با بانک گردشگری برای بازیابی، اتصال و پشتیبانی حساب ها از طریق دستگاه های pos خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
علت توقف نماد شستا ، بورس تهران ، کشتیرانی، بانک صادرات و ۳۱ شرکت دیگر
نماد برتر- نماد شرکت ۳۴ بورسی از جمله شستا ، بورس تهران ، کشتیرانی ، بانک کارآفرین ، بانک صادرات و... به دلایل مختلف تا اول مهر بسته شده است .
چند خبر از 5 شرکت
نماد برتر- در روزهایی که بورس اوضاع نامساعدی دارد، طی معاملات امروز چند شرکت اقدام به شفاف سازی کردند.
بانک ملت و زیرمجموعه بورسی برند محبوب مصرف کنندگان شدند
نماد برتر- بانک ملت و زیرمجموعه بورسی به پرداخت ملت در هفتمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان به عنوان برند محبوب در ارایه خدمات بانکی و پایانه های فروشگاهی شناخته شدند.
به " پرداخت ملت" کوتاه نمی آید
نماد برتر- جایگاه برتر شرکت «به پرداخت ملت» در حوزه تراکنش های شاپرک و همچنین، برنامه های شرکت برای حفظ موقعیت فعلی خود، نوید روزهای...
هر ماه یک شرکت را در بورس عرضه می‌کنیم
پایگاه خبری راد: معاون شرکت بورس با بیان اینکه انجام عرضه‌های اولیه به شرایط بازار وابسته است، گفت: سعی می‌کنیم تا پایان سال هر ماه یک عرضه داشته باشیم. احتمالا عرضه بعدی یک شرکت در حوزه پتروشیمی است.
رکود در بازار سرمایه شرکت ها را برای ورود به بورس مردد می‌کند
پایگاه خبری راد: علی رغم برنامه بورس تهران برای ورود حداقل ۱۲ شرکت جدید به بورس در سال ۱۳۹۷، ابهامات اقتصادی و رکود نسبی در بازار سرمایه باعث شده شرکت ها برای ورود به بورس مردد شوند.
خوب و بد ورود شرکت های جدید به بورس؛ در برخی عرضه های اولیه،گرانفروشی می شود
پایگاه خبری راد: یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه گاهی شرکت های عرضه شده در بازار سرمایه، بالاتر از ارزش ذاتی خود قیمت گذاری شده اند، گفت: ورود شرکت های جدید به بازار سرمایه می تواند به افزایش عمق بازار کمک کند، اما همگام با آن نیاز به نظارت هر چه بیشتر در پذیرش شرکت هاست.
صفحه قبل | صفحه بعد